Danas, na prekrasno ljetno prijepodne 18. lipnja, naš školski park bio je ispunjen veseljem, pjesmom i šarenilom! Igre hlada prošaranog suncem i šarene zastavice koje su se vijorile na ljetnom povjetarcu činile su savršenu scenografiju za našu Ljetnu priredbu.
Priredbu su otvorili najmlađi učenici recitacijama i plesom, što je razgalilo srca svih prisutnih. Nastavili smo s dramskim izvedbama, recitacijama i pjesmama koje su oduševile publiku, a veliko finale diglo je sve na noge - nitko nije mogao odoljeti ritmu!
Osim naših prekrasnih, vrijednih i talentiranih izvođača, zemljanom pozornicom naše vrtne zabave prošetali su i veliki prijatelji Centra za autizam: prof. Škrinjar, prof. Iva Ćurić ispred Akademije likovnih umjetnosti, Natalija Dragoja ispred KGZ Odjela za djecu i mladež na Starčevićevom trgu ,Siniša Prugovečki iz Metroteke, predstavnici Hrvatskog školskog muzeja, Atletskog kluba Žumberak, Hrvatskog kulturno prosvjetnog društva Bosiljak te Tiskara Augustini. Naša ravnateljica Klopotan uručila im je Zahvalnice za dugogodišnju suradnju, čime smo iskazali zahvalnost za sve što čine za naš Centar.
Pozdravili smo još jednu nastavnu godinu, poželjeli dobrodošlicu ljetu i priredili vrtu zabavu za pamćenje! Hvala svima koji su sudjelovali i učinili ovaj dan posebnim.
Vidimo se ponovno sljedeće godine! Do tada, uživajte u ljetu!
#CentarZaAutizam #LjetnaPriredba #VrtnaZabava #Zajedništvo #Hvala #ŠkolskiPark #Ljeto2024
Dragi svi, veliki i mali!
Pozivamo vas da nam se pridružite na našoj ljetnoj priredbi u Centru za autizam!
Poželimo zajedno dobrodošlicu ljetu i uživajmo u veselom programu koji su naši učenici i
korisnici pripremili za vas.
Datum: utorak, 18. lipnja 2024.
Vrijeme: 10:00
Mjesto: školski park, Ljevakovićeva 30a
Radujemo se vašem dolasku!
U srcu Zagreba, u prekrasnom parku Zrinjevac, 6.6.2024. održana je 21. Smotra učeničkih zadruga Grada Zagreba, na kojoj se predstavila šesnaestu godinu za redom i naša učenička zadruga Grana.
Na ovogodišnjoj Smotri sudjelovale su 43 učeničke zadruge, 30 iz osnovnih škole, 8 iz srednjih škola i 5 iz centara za odgoj i obrazovanje. Prosudbeno povjerenstvo od deset članova pomno je proučilo svaku kategoriju važnu za vrednovanje, pa su tako zadrugari i njihovi mentori mogli biti ocijenjeni s maksimalnih 40 bodova i to iz: pisanog izvješća o radu učeničke zadruge u prošloj školskoj godini, edukaciji voditelja i suradnika učeničke zadruge, sudjelovanju i djelovanju unutar svoje škole i van nje, suradnji s drugim školama ali i financijskim pokazateljima rada zadruge. Osim toga svaka zadruga morala je pripremiti video prikaz praktičnog rada kao i pisani prikaz istog, po etapama i s potrebnim objašnjenjima i slikovnim prikazom. Oštro oko povjerenstva pomno je promotrilo estetski izgled svakog izložbenog prostora, kao i ambalažu, cjenik i deklaraciju svakog izrađenog proizvoda. Vodilo se računa i na koji način se zadruga i zadrugari predstavljaju, za naše učenike za tu priliku izradili smo socijalnu priču i potreban slikovni materijal. I na kraju, ali ne manje važno vodilo se računa o ekološkim principima zadruge, njegovanju baštine i tradiciji zavičaja, inovacijama i poduzetništvu, odnosno uspjehu proizvoda na tržištu.
Ove godine predstavili smo se temom "Igrajmo se kao nekad". Naša zadrugarka Petra marljivo je crtala tradicijske igračke našega kraja te je tako od njezinih crteža nastala vesela bojanka. Također od istih crteža nastala je i igra "Pamtilica".
Zadrugari Ivan, Marin, Davor i Mate brižno su bojali, rezali, bušili, lijepili i spajali reciklirane drvene elemente, stare kuhače, loptice i čepove pa su tako nastala tradicijska glazbala bubanj, klepetaljke, zvečke i udaraljke. Ali izradili su zadrugari i niz društvenih igara kao što su "Srčeko i kišobran", "Ulovi u čašicu", " Povuci pogodi", "Prenesi lopticu", a za najmlađe tu je i mobil za kolijevku, i sve to s motivima našega grada.
Zahvaljujući marljivim i vrijednim zadrugarima i njihovim mentorima naša učenička zadruga probila se na sam vrh liste vrednovanja, s ostvarenih 39 bodova, što nam omogućuje da u rujnu ove godine predstavljamo svoj grad na Državnoj Smotri učeničkih zadruga koja će se održati u Poreču.
Ponosni smo što svoj Centar i svoj grad već sedmi puta predstavljamo na jednom tako prestižnom natjecanju na nivou Republike Hrvatske.
Opširnije:„Igrajmo se kao nekad“ na Smotri učeničkih zadruga Grada Zagreba
Imamo predivne vijesti za podijeliti s vama! Naši talentirani učenici Centra za autizam, Rino Vučak i Bruno Šimundža, osvojili su posebne pohvale za svoje izvanredne likovne radove pod nazivom "Zagrebačke razglednice". Radovi, izrađeni u tehnici tuša, sudjelovali su na likovno-literarnom natječaju "Zagreb u slikama i srcu", kojeg je organizirala OŠ Centar.
Na ovaj predivan, sunčani svibanjski dan, slavili smo naš Zagreb, rođendan našega grada, ali i mlade umjetnike koji su svojim radovima oduševili sve prisutne. Ponosni smo na sve sudionike koji su pokazali svoje talente i ljubav prema našem gradu, ali znate KAJ- najte kaj zameriti, ali mi smo ipak najponosniji na Rina i Brunu!
Hvala vam svima na podršci, OŠ Centar i svim organizatorima na prilici da pokažemo kaj znamo!
Dana 21. svibnja šest učenica i jedan učenik koji su polaznici 2., 5., 6. i 7. razreda OŠ Granešina došli su nam u posjet. Jedanaest učenika Centra za autizam uživalo je u njihovim govorno-scenskim aktivnostima pri čemu su izveli dramske iskaze iz „Nikina dnevnika“ i „Zagorski cug“. Učenica 6. razreda pročitala je svoju pjesmu „Ljepota prirode“ s kojom se natjecala na Lidranu. Nakon toga svi zajedno smo čitali, pjevali omiljene pjesme i glumili likove iz poznatih priča. Također, pjevali smo i plesali na ritam pjesme „Rim Tim Tagi Dim“ koja na je sve oduševila.
U nastavku je uslijedila zajednička likovna radionica pod nazivom "Slikanje balonima". Radionica je održana u razredu gdje su učenici istraživali tehniku slikanja otiskivanjem balona i šabloniranja na drvenoj podlozi. Aktivnost je bila osmišljena tako da omogući svim učenicima da sudjeluju prema svojim sposobnostima i interesima, čime se poticala inkluzija i ravnopravno sudjelovanje. Tijekom radionice učenici su se međusobno upoznavali, surađivali i dijelili ideje, čime su razvijali socijalne vještine i jačali osjećaj zajedništva. Po završetku radionice učenici su svoje radove ponijeli kućama.
Cilj ovog zajedničkog druženja bio je razvijati interese i kreativnost učenika, potaknuti suradnju učeničkih zadruga, inkluziju i međusobno razumijevanje među učenicima. Posjeta učenika iz susjedne škole bila je prilika za zajedničke aktivnosti. Upravo one mogu promicati razumijevanje i prihvaćanje različitosti te pokazuju kako učeničko zadrugarstvo može biti moćno sredstvo povezivanja i izražavanja za sve učenike.